AEG beépíthető sütők, RAKTÁRRÓL!

Beko DF-7439 SX Hőszivattyús szárítógép - RAKTÁRON

Házhozszállítás

TOP termékek

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Hírek, információk

EVIDO garancia

Admin
2021.12.04 17:41
EVIDO garancia

EVIDO GARANCIA VALÓDI SZOLGÁLTATÁS

Máshol a garancia csak egy gyűjtőfogalom. Nálunk: szolgáltatás.
Célunk, hogy a lehető legtovább használhassa konyhai berendezéseit.

Az 1 év törvényi jótálláson túl, minden kötelezettség nélkül további

+ 1 év teljes körű jótállást biztosítunk.

Néhány készüléket csak szakember helyezhet üzembe, de ebben is számíthat segítségünkre: az egész ország területére kiterjedő, saját szervizhálózatunk kedvezményes áron üzemelheti be új Evido készülékét.

Regisztrálja Evido termékét + 3 év nyugalomért!
A 2 év jótállást követően is számíthat ránk. Amennyiben a megvásárlás után 3 hónapon belül regisztrálja termékét, és (beüzemelésköteles készülékek esetében) minket bíz meg a beüzemeléssel, további 3 év funkcionális garanciát vállalunk! Ez ingyenes alkatrészellátást jelent a gyakorlatban. (A folyamatosan változó termékkészlet miatt, a kiválasztott termék garanciális részleteiről kérjük, érdeklődj bizalommal kereskedőinktől.)

Együtt maradunk – ezzel tehetünk a legtöbbet környezetünkért is

Mivel az Evido a jövőben gondolkodik, nekünk természetes, hogy igyekszünk minél kevésbé terhelni a környezetet, hiszen „a hosszan használt termék a legkevésbé terhelő a Földnek”. E szemlélet már a tervezés és a gyártás során is vezérelvünk, ezért a garancia lejárta után is törődünk konyhai berendezéseivel.

Az Evido majdnem minden terméke teljes körűen javítható.

Ezért ameddig lehet és érdemes, kedvezményes áron megjavítjuk készülékét. Ha már nem lehet, új Evido készülékére kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítunk. Mi ezzel (is) hozzájárulunk a fenntarthatósághoz.

Keresse a pecsétet!

A logóval megjelölt EVIDO termékekre 5+ év prémium forgalmazói garanciát vállalunk: 2 év teljes körű jótállást, és további 3 év ingyenes alkatrészellátást!

A kiterjesztett garanciához regisztráció és (készüléktípustól függően) szakszervizünk általi beüzemelés szükséges. További információkról érdeklődjön kereskedőinktől!

(Regisztráció és szakszerviz általi üzembe helyezés szükséges a prémium forgalmazói garanciához az
alábbi készülék esetében: sütő, gázfőzőlap, szabadon álló tűzhelyek, elektromos főzőlapok, mosogatógép
Csak regisztráció szükséges a kiterjesztett garanciához az alábbi termékek esetén (szakszerviz általi
üzembe helyezést nem igényel): mikrohullámú sütő, páraelszívók, hűtőszekrények.)

Regisztráljon itt és most a kiterjesztett prémium garanciáért!

Mit jelent az „üzembe helyezés” pontosan?

Ez termékenként eltérő, jellemzően és értelemszerűen a készülék…

  • beépítése az előre kialakított bútorzatba (kivéve pl. szabadonálló tűzhely).
  • csatlakoztatása az elektromos és/vagy gázhálózatra, vízvezetékre és szennyvízelfolyóra (ilyenkor kérjük maximum két méter távolságon belül biztosítani az elektromos csatlakozást, gázcsatlakozást, víz és szennyvízelfolyást, szifonnal).
  • használatának bemutatása, karbantartásukra való felkészítés.
  • üzemi próbája, és az üzembe helyezés igazolása a jótállási jegyen és munkalapon.

Áraink nem tartalmazzák a kiszállási díjat és az üzembe helyezés során felhasznált anyagok árát. Az üzembe helyezéseket a vásárlás dátumától számított 3 hónapon belül szükséges végezni. A kiszállási díj a szervizpartnereink általános díjai, távolságtól függően kerül elszámolásra.